Izdelovanje reklamnih napisov ter vizualne komunikacije, za boljšo prepoznavnost in vidljivost. Najboljši izbor izdelave svetlobnih napisov ter elementov označevana, ki govorijo svojo zgodbo, ter imajo dušo. Delamo jih s poslušanjem naročnika in sledimo trendom.

Verjetno je to, da ko hodim po mestu in se oziram po fasadah in strehah del poklicne deformacije, ampak ob enem razmišljam, da to verjetno vseeno dela veliko ljudi. Gledamo, opazujemo, sploh če kaj iščemo, smo posebej pozorni na označbe, napise, znake…. In že smo pri svetlobnih napisih, označevalnih tablah, reklamnih napisih. Za laika verjetno niso pomembni detajli, ki jih pri svetlobnih napisih, reklamnih tablah… iščem sama, ampak njihova namembnost. 

Zakaj se torej odločiti za tovrsten napis?

V tem jesensko-zimskem času ni težko ugotoviti, da je skoraj nujno imeti svetlobni napis. Tema je zjutraj, tema hitro popoldne. V mračnih dneh, tema cel dan. Kakšen je ta napis – ali je to svetlobna kaseta, svetlobne 3D črke, svetlobni totem… je stvar posameznika ter v veliki večini je odvisno tudi od dopustnosti lokacije. Naročniku je seveda pomembno, da je opaznost čim večja, tako v dnevnem, kot večernem času. In s svetlobo je to zagotovljeno. 

 Primer svetlobnega napisa za Lounge bar Acapulco.
Primer svetlobnega napisa za Lounge bar Acapulco.

Časi reflektorskega osvetljevanja, ko so se naročniki v prvi vrsti odločili, da jim izdelamo samo označevalno reklamno tablo, ki jo bodo naknadno, po potrebi – ki je seveda slej ko prej prišla – osvetlimo, so mimo. Z napredkom, novo tehnologijo osvetljevanja, pa so se zmanjšali tudi stroški porabe, ker tudi pripomore, da se naročniki lažje, že v osnovi, odločijo za svetlobni napis

Ko se naročnik odloča za označevanje podjetja, smo veseli, če nas pokliče že v začetni fazi. Da skupaj pomislimo, kaj vse nas lahko preseneti, da mu na podlagi izkušenj in znanja lahko ponudimo najboljše. Velikokrat se išče kompromis med željami, grafičnimi zasnovami ter realno možnostjo izvedbe. Veliko katerega naročnika preseneti, kaj vse morajo vedeti že samo zato, da jim lahko ponudimo korektno ponudbo za reklamni napis.

A navodila za potrebne podatke o naročili svetlobnih reklamnih napisov – to bo stvar novega bloga.

In sem zašla – torej, zakaj svetlobni reklamni napis?

Svetloba nas očara, daje upanje, nam je blizu. Zato svetlobno označevanje. Ker želimo biti čim bolj vidni. Ker želimo izstopati. Ker je označevanje podjetja, njegov image navzven. In ker v poplavi vseh informacij, res moramo narediti nekaj drugače, nekaj posebnega, da izstopimo in smo opazni.

Tako da, kontaktirajte nas na telefonsko številko 041 740 990 ali e-mail masa.koren@proreklam.si.

Jaz pa že pišem nov blog – vse potrebne informacije, ki jih od vas potrebujemo, da vam lahko naredimo ponudbo in nenazadnje tudi izdelamo svetlobni reklamni napis.